GOOGLE HIRDETÉSKEZELŐ WEBÁRUHÁZAKNAK

1. 100% Sikerdíjas Alapon

2. 1 Hónapig Kockázatmentesen

3. Eredménygaranciával

4. Kizárólagossági Garanciával
5. Remek Ár Érték Arányban
6. Hűségidő Nélkül
ppc kampánykezelés
Szerezz Vevőket és Növeld a Webáruházad Profitját GOOGLE ADS HIRDETÉS segítségével!

Miért velem dolgozz?

100% Sikerdíjas Alapon, Kockázatmentesen, Eredménygaranciával

100% Sikerdíjas alapon dolgozunk együtt 1 hónapig, így kockázatmentesen kipróbálhatod a szolgáltatást, majd 1 hónap után leülünk összegezni a számokat, és ha nem vagy elégedett az eredményekkel vagy a szolgáltatás minőségével, akkor fizetési kötelezettség nélkül elválnak útjaink.

100% Kizárólagossági Garancia

Garantálom, hogy nem vállalom el a konkurenciádat, 1 piac 1 ügyfél. Ha hasonló ügyfél érdeklődik, akkor kikérem a véleményed előtte, hogy konkurensed-e.

Remek Ár Érték Arány

Mivel egyéni vállalkozó vagyok, így nincsenek extra adminisztratív és üzemeltetési költségeim, mint egy nagyobb ügynökségnek, így jobb ár értékben tudok szolgáltatást nyújtani.

Személyre Szabott Szolgáltatás

Mivel kevesebb ügyféllel dolgozom, több figyelmet tudok fordítani az egyéni igényekre, így személyre szabottabb szolgáltatást tudok nyújtani.

3 év személyes webshop gyakorlat

30 millió Ft árbevételt generáltam egy egytermékes webshoppal főiskola közben, így ezért tudom, mire van szükséged a sikerhez.

Adatvezérelt Optimalizálás

Analitikus specialistaként, folyamatosan figyelem és optimalizálom a hirdetéseket a maximális eredmények érdekében.

Rugalmasság Hűségidő Nélkül

Havi előfizetés is elérhető, amit bármikor lemondhatsz, ha közbejön valami, vagy szezonális a bevételed.

Eredményorientált Megközelítés

Egy hirdetés lényege iszonyat egyszerűen, hogy a hirdetési befektetésünk megtérüljön, szóval konkrét eredményekre törekszem, hogy magasabb profitot, valamint bevételt tudjunk elérni.

Rólam

Szia! Szabó Dániel vagyok PPC hirdetés kezelő, én vagyok a csabai online marketing alapítója.

5 éve foglalkozom netes marketing eszközök használatával, amelynek egyik része a ppc kampányok kezelése, építettem fel webshopokat és weboldalakat, voltam online marketing ügynökség tagja.

Jelenleg főként a google hirdetési platformon dolgozok 80 %-ban (ugye ez a legelterjedtebb ppc (pay per click) hirdetési hálózat), és mellette 1-2 közösségi média hirdetést is készítek, továbbá voltak seo projektjeim is korábban.

Békéscsabán lakok és közgazdásznak tanulok. Dolgoztam már 2 ügynökségben kollégaként és a gyakorlatomat is ott töltöttem, ahol ppc specialista voltam.

Itt az üzleti partnereink különböző feladatokkal bíztak minket meg. Nekem legnagyobb részt ppc kampányok kezelése volt a feladatom, ezen belül pedig google ads hirdetéskezelés.

Fontosnak tartom az önfejlesztést és a folyamatos fejlődést, ezért szerettem volna, hogy egy magán üzletágat indítsak, hiszen ebben képzeltem el a jövőmet.

Így született meg a vállalkozásom. Amivel a célom, hogy segítsek a webshopoknak a vevőszerzésben, a google hirdetések, az internetes platformok, közösségi médiák jobb kihasználásában.

google ads szakértő

A Google Hirdetéskezelő Előnyei

Remekül mérhető

Lásd pontosan, mennyit költöttél, mennyi bevételt hozott a hirdetés és, mennyiszer jelenik meg.

Közvetlen Elérés Vásárlási Fázisban

Érj el vásárlásra kész potenciális ügyfeleket, a precízen célzott reklámok azoknak jelennek meg akik már keresik a termékedet.

Költségkeret Szabályozása

Te döntöd el, mennyit költesz hirdetésre, és bármikor módosíthatod a költségeidet.

Gyors eredmények

Gyorsan növelheted a felhasználók számát, a webshop látogatottságát, illetve a vevőkörödet, kattintás alapú hirdetésekkel

Részletes célzási lehetőség

Termék, termékkör, árrés, kulcsszó és még számos tényező alapján lehet célozni és szegmentálni.

Újracélzási Lehetőség

Érd el újra azokat, akik már jártak az oldaladon. Ez egy kiváló opció a felhasználók utánkövetésére.

Eredményeim

Millió árbevétel online hirdetésekből
0 +
Új vevő
0 +
Év online hirdetési tapasztalat
0
Lefuttatott hirdetés
0 +
Különböző iparágban
0 +

Esettanulmányok

Mikor ajánlom ?

Csak akkor :

Ha nincsen időd google ads hirdetés beállítására, de tudod, hogy eléggé fontos lenne
Ha adott egy jó és eladható terméked, termékpalettád és szeretnéd eljuttatni a potenciális vevőkhöz ppc hirdetés által
Ha szeretnél googleben reklámozni, de nem akarsz a kattintás alapú hirdetésekkel babrálni
Ha már rendelkezel jól működő webáruházzal és szeretnéd növelni a profitot és az árbevételt ppc kampányok által.

Kinek NEM ajánlom ?

Fontos, hogy nem kell, nem mindenkinek való a szolgáltatás.
- Akinek eladhatatlan a szolgáltatása vagy terméke és a hirdetésektől várja megváltást
- Akinek nincsen kereslet egyik termékére
- Akinek rossz minőségű a webáruháza
- Akinek nincsen egyetlen versenyelőnye sem, nem ad választ arra, hogy miért tőle vegyenek mások helyett

Mindenkinek jár az 1 hónapos sikerdíjas garancia?

Az ajánlatom nem mindenkinek szól, nem tudok minden esetben, sikerdíjas alapon elvállalni mindenkit, mivel nem vagyok Gandalf és nem tudok csodát tenni, ha:
Valakinek rossz minőségű a webáruháza
A cég haldoklik és a google hirdetéstől várja a megváltást
Valakinek most indult a vállalkozása, és nem hirdetett még sehol

Az együttműködés folyamata

1.

Kapcsolatfelvétel

Beszélgetünk kötelezettségmentesen, ami segít abban, hogy megismerjük egymást és az elképzeléseidet.

2.

Brief kitöltése

Küldök egy kérdőívet, hogy feltérképezzük a vállalkozásodat, kulcsszavaidat, konkurenseidet és céljaidat, hogy egy szélesebb képet lássunk. Mik a versenyelőnyök? Kik a vásárlók? Mit gondolnak rólunk? stb.

3.

Munka megkezdése

A megállapodás után beállítom és kezelem a  hirdetési fiókodat, amely lehetővé teszi, hogy minél hamarabb elkezdjük a kampányok futtatását és az új vevők szerzését.

4.

Folyamatos Kapcsolattartás

Rendszeres konzultációkkal biztosítom, hogy naprakészek legyünk, és így optimalizáljuk a kampányokat a lehető legjobb eredmények érdekében.

Google Hirdetés PPC Csomagok Webáruházaknak

Az árak alanyi adó mentesek.

Üzleti Booster Csomag

Válaszd ezt, ha kezdő vagy kisebb webáruházad van
60.000 Ft
havonta

Növekedési Turbo Csomag

Válaszd ezt, ha közepes, növekedésban lévő webáruházad van
75.000 Ft
havonta

Piaci Dominancia Csomag

Válaszd ezt, ha nagyobb webáruházad van és agresszívan növekednél
100.000 Ft
havonta

Minden csomag tartalmaz egy egyszeri setup díjat.

Az egyszeri beállítás díja : 45.000 Forint.
Az egyszeri setup díj a webáruházak számára nyújtott átfogó beállítási szolgáltatás, amely biztosítja, hogy a Google Ads kampány optimálisan működjön és maximális eredményt hozzon.
Az egyszeri setup díj minden szükséges beállítást tartalmaz, ami a sikeres kampányok indításához szükséges.

Egyszeri setup tartalma

Kérdésed lenne? Keress fel bizalommal!

Ne hagyd ki! Növeld a Profitodat Most!

Indulhat a ppc hirdetés futtatása!

Segítek, hogy többet szerezz vevőkből a keresőből.

Töltsd ki az űrlapot vagy hívj a +36 50 133 61 66-os számon, és 24 órán belül felveszem veled a kapcsolatot 

Gyakori kérdések

A hirdetéskezelés díja a választott csomagtól függ:  

1. Üzleti Booster Csomag

– Havidíj: 60.000 Ft
– Alanyi adómentes

2. Növekedési Turbo Csomag

– Havidíj: 75.000 Ft
– Alanyi adómentes

3. Piaci Dominancia Csomag

– Havidíj: 100.000 Ft
– Alanyi adómentes

Havi 600.000 Forint hirdetési keret felett egyedi ajánlatot adok. 

A hirdetéskezelési díjon felül van egy egyszeri setup díj ami 45.000 forint.

Továbbá a hirdetésekre szánt havi büdzsével kell számolnod, ami közvetlenül a hirdetési fiókod által  levonódik, ugye a reklámfelület a számára.

Akkor van szükséged, ha:

  • Van kereslet a termékeidre és kulcsszavakkal célzott kampányokat szeretnél indítani.
  • Fontos számodra az online jelenlét, de nincs cégen belül szakembered, aki ezzel foglalkozna.
  • Egyszerűen nincsen vagy nem elég az időd a reklámokkal foglalkozni, nem akarsz vele babrálni, ugyanis a céged más kiemelt területeire szeretnél koncentrálni.

Unas és Shoprenteres webshopokkal dolgozom jelenleg, de bármilyen webshop motorral dolgozok, ha az technikailag megfelelően össze van rakva. 

Nem, a csomagok nem tartalmazzák a szükséges analitikai beállításokat, további partner termékek bekötését, valamint az account telepítését.

Ezt az egyszeri setup díja tartalmazza.

És a setup biztosítja, hogy a ppc kampányok pontosan, hatékonyan és megfelelő módon működjenek.

A hirdetések bevezetése alapvetően olyan 2-5 napot vesz igénybe, a fiókod méretétől és attól függően, hogy van-e már meglévő.

Nincsen minimális szerződési időszak a havi konstrukciós csomagnál, ebben az esetben bármikor lemondhatod. Bízom benne, hogy erre nem lesz szükség, mivel elégedett leszel a szolgáltatásaimmal.

Ügyfélként a következőkre lesz szükség:

  1. Kitölteni egy rövid kérdőívet, hogy megismerjem a vállalkozásodat és a céljaidat.
  2. Részvétel egy kezdeti konzultáción, ahol átbeszéljük a stratégiát és a célokat.
  3. Időnként szakmai segítséget nyújtani, hogy a piacodat megismerjem és, hogy megfelelő módon optimalizálhassam a hirdetéseidet.

Minimum 100.000 Ft-os körüli büdzsével érdemes számolni a legtöbb iparágban, ha a hirdetések kiszervezésén gondolkodsz.

Mivel a hirdetéskezelés díját is bele kell kalkulálnod, így ekkora büdzsék alatt nem biztos, hogy megéri Neked, ha kiszervezed, mert közel ugyanannyiba kerül a hirdetéskezelés, akár a havi reklámbüdzsé.

És nagyobb az esély rá, hogy jobban jársz, ha egy kicsit megtanulod és  magadnak kezeled a hirdetéseket, nem csak kiszervezed.

A munkadíjat hónap elején kell rendezned átutalással.

Az egyszeri setup díja előre fizetendő, az összeg beérkezése után kezdődik el a beállítások elkezdése.

A hirdetési költséget pedig mindig hónap végén a Google számára kell megfizesd. 

Igen, néhány esettanulmány áll rendelkezésre, amelyek megmutatják, milyen eredményeket értem el különböző ügyfeleimnek : itt tudod őket megtekinteni

Nincsenek rejtett költségek.

A havidíjon, az egyszeri setup díjon és a hirdetési kereten kívül nincs más többször felmerülő költség, nem kell mást fizetned.

Az ügyfeleké, ők a tulajdonosai és azok is maradnak, én ppc kampány kezelőként szintén hozzá leszek adva.

Neked végig admin hozzáférésed lesz, tehát ha bármilyen okból kifolyólag véget ér a közös munkánk, akkor gondoskodom róla, hogy minden esetben a tied legyen. 

A létrehozott kampányok, hirdetéscsoportok és hirdetések az együttműködés után is a tieid maradnak bármiféle törlés, különdíj vagy korlátozás nélkül, és használhatod őket.

Ez szerintem kizárólag csak így megfelelő. 

Értelemszerűen azon módosításokat, optimalizálásokat már nem fogom végezni a fiókodban, mint addig.

A kiszervezett ppc hirdetések kampányok hatásossága időben változó lehet. Egyes kampányok eredménye gyorsan jelenik meg, míg mások hosszabb időt vehetnek igénybe a célok eléréséhez.

Általában 1-2 hét elteltével már láthatóak a legelső fejlemények, van olyan, hogy 1-2 nap alatt is, de a tüzetes hatás értékelése pár hetet, akár hónapokat is igénybe vehet.

A hirdetési kampányok hatékonyságát többféle mutató segítségével mérhetjük, például az átkattintási arány (CTR), a konverziós ráta, a költség konverziónként (CPA) és gyakran a hirdetési költségek megtérülése (ROI) alapján.

Hirdetéskezelőként részletes jelentéseket készítek ezekről a mutatókról, amelyek segítenek abban, hogy nyomon követhesd azokat az adatokat amik az ads hirdetésekhez tartozó kampányok sikerességét mutatják.