
Egy ügyfelem megkeresett, hogy szeretné kipróbálni a google hirdetéseket, mert megragadt egy árbevétel szinten amit nem tudott átlépni.
100% Sikerdíjas alapon dolgozunk együtt 1 hónapig, így kockázatmentesen kipróbálhatod a szolgáltatást, majd 1 hónap után leülünk összegezni a számokat, és ha nem vagy elégedett az eredményekkel vagy a szolgáltatás minőségével, akkor fizetési kötelezettség nélkül elválnak útjaink.
Garantálom, hogy nem vállalom el a konkurenciádat, 1 piac 1 ügyfél. Ha hasonló ügyfél érdeklődik, akkor kikérem a véleményed előtte, hogy konkurensed-e.
Mivel egyéni vállalkozó vagyok, így nincsenek extra adminisztratív és üzemeltetési költségeim, mint egy nagyobb ügynökségnek, így jobb ár értékben tudok szolgáltatást nyújtani.
Mivel kevesebb ügyféllel dolgozom, több figyelmet tudok fordítani az egyéni igényekre, így személyre szabottabb szolgáltatást tudok nyújtani.
30 millió Ft árbevételt generáltam egy egytermékes webshoppal főiskola közben, így ezért tudom, mire van szükséged a sikerhez.
Analitikus specialistaként, folyamatosan figyelem és optimalizálom a hirdetéseket a maximális eredmények érdekében.
Havi előfizetés is elérhető, amit bármikor lemondhatsz, ha közbejön valami, vagy szezonális a bevételed.
Egy hirdetés lényege iszonyat egyszerűen, hogy a hirdetési befektetésünk megtérüljön, szóval konkrét eredményekre törekszem, hogy magasabb profitot, valamint bevételt tudjunk elérni.
Szia! Szabó Dániel vagyok PPC hirdetés kezelő, én vagyok a csabai online marketing alapítója.
5 éve foglalkozom netes marketing eszközök használatával, amelynek egyik része a ppc kampányok kezelése, építettem fel webshopokat és weboldalakat, voltam online marketing ügynökség tagja.
Jelenleg főként a google hirdetési platformon dolgozok 80 %-ban (ugye ez a legelterjedtebb ppc (pay per click) hirdetési hálózat), és mellette 1-2 közösségi média hirdetést is készítek, továbbá voltak seo projektjeim is korábban.
Békéscsabán lakok és közgazdásznak tanulok. Dolgoztam már 2 ügynökségben kollégaként és a gyakorlatomat is ott töltöttem, ahol ppc specialista voltam.
Itt az üzleti partnereink különböző feladatokkal bíztak minket meg. Nekem legnagyobb részt ppc kampányok kezelése volt a feladatom, ezen belül pedig google ads hirdetéskezelés.
Fontosnak tartom az önfejlesztést és a folyamatos fejlődést, ezért szerettem volna, hogy egy magán üzletágat indítsak, hiszen ebben képzeltem el a jövőmet.
Így született meg a vállalkozásom. Amivel a célom, hogy segítsek a webshopoknak a vevőszerzésben, a google hirdetések, az internetes platformok, közösségi médiák jobb kihasználásában.
Lásd pontosan, mennyit költöttél, mennyi bevételt hozott a hirdetés és, mennyiszer jelenik meg.
Érj el vásárlásra kész potenciális ügyfeleket, a precízen célzott reklámok azoknak jelennek meg akik már keresik a termékedet.
Te döntöd el, mennyit költesz hirdetésre, és bármikor módosíthatod a költségeidet.
Gyorsan növelheted a felhasználók számát, a webshop látogatottságát, illetve a vevőkörödet, kattintás alapú hirdetésekkel
Termék, termékkör, árrés, kulcsszó és még számos tényező alapján lehet célozni és szegmentálni.
Érd el újra azokat, akik már jártak az oldaladon. Ez egy kiváló opció a felhasználók utánkövetésére.
Egy ügyfelem megkeresett, hogy szeretné kipróbálni a google hirdetéseket, mert megragadt egy árbevétel szinten amit nem tudott átlépni.
Egy ügyfelem webáruházának a bevételét szerette volna növelni google ads hirdetésekkel és kifejezetten shopping kampányokban szeretett volna megjelenni.
Ügyfelem a webáruházának szerette volna növelni a forgalmát google shopping hirdetésekkel, mivel elégedetlen volt az eddigi árbevétellel.
Még a covid idején volt egy saját webshopom amit üzemeltettem, ekkor bontogattam a szárnyaimat az e-kereskedelemben az online vállalkozásokban és az online marketingben a nappali tagozatos tanulmányaim mellett.
Beszélgetünk kötelezettségmentesen, ami segít abban, hogy megismerjük egymást és az elképzeléseidet.
Küldök egy kérdőívet, hogy feltérképezzük a vállalkozásodat, kulcsszavaidat, konkurenseidet és céljaidat, hogy egy szélesebb képet lássunk. Mik a versenyelőnyök? Kik a vásárlók? Mit gondolnak rólunk? stb.
A megállapodás után beállítom és kezelem a hirdetési fiókodat, amely lehetővé teszi, hogy minél hamarabb elkezdjük a kampányok futtatását és az új vevők szerzését.
Rendszeres konzultációkkal biztosítom, hogy naprakészek legyünk, és így optimalizáljuk a kampányokat a lehető legjobb eredmények érdekében.
Töltsd ki az űrlapot vagy hívj a +36 50 133 61 66-os számon, és 24 órán belül felveszem veled a kapcsolatot
A hirdetéskezelés díja a választott csomagtól függ:
1. Üzleti Booster Csomag
– Havidíj: 60.000 Ft
– Alanyi adómentes
2. Növekedési Turbo Csomag
– Havidíj: 75.000 Ft
– Alanyi adómentes
3. Piaci Dominancia Csomag
– Havidíj: 100.000 Ft
– Alanyi adómentes
Havi 600.000 Forint hirdetési keret felett egyedi ajánlatot adok.
A hirdetéskezelési díjon felül van egy egyszeri setup díj ami 45.000 forint.
Továbbá a hirdetésekre szánt havi büdzsével kell számolnod, ami közvetlenül a hirdetési fiókod által levonódik, ugye a reklámfelület a számára.
Akkor van szükséged, ha:
Unas és Shoprenteres webshopokkal dolgozom jelenleg, de bármilyen webshop motorral dolgozok, ha az technikailag megfelelően össze van rakva.
Nem, a csomagok nem tartalmazzák a szükséges analitikai beállításokat, további partner termékek bekötését, valamint az account telepítését.
Ezt az egyszeri setup díja tartalmazza.
És a setup biztosítja, hogy a ppc kampányok pontosan, hatékonyan és megfelelő módon működjenek.
A hirdetések bevezetése alapvetően olyan 2-5 napot vesz igénybe, a fiókod méretétől és attól függően, hogy van-e már meglévő.
Nincsen minimális szerződési időszak a havi konstrukciós csomagnál, ebben az esetben bármikor lemondhatod. Bízom benne, hogy erre nem lesz szükség, mivel elégedett leszel a szolgáltatásaimmal.
Ügyfélként a következőkre lesz szükség:
Minimum 100.000 Ft-os körüli büdzsével érdemes számolni a legtöbb iparágban, ha a hirdetések kiszervezésén gondolkodsz.
Mivel a hirdetéskezelés díját is bele kell kalkulálnod, így ekkora büdzsék alatt nem biztos, hogy megéri Neked, ha kiszervezed, mert közel ugyanannyiba kerül a hirdetéskezelés, akár a havi reklámbüdzsé.
És nagyobb az esély rá, hogy jobban jársz, ha egy kicsit megtanulod és magadnak kezeled a hirdetéseket, nem csak kiszervezed.
A munkadíjat hónap elején kell rendezned átutalással.
Az egyszeri setup díja előre fizetendő, az összeg beérkezése után kezdődik el a beállítások elkezdése.
A hirdetési költséget pedig mindig hónap végén a Google számára kell megfizesd.
Igen, néhány esettanulmány áll rendelkezésre, amelyek megmutatják, milyen eredményeket értem el különböző ügyfeleimnek : itt tudod őket megtekinteni.
Nincsenek rejtett költségek.
A havidíjon, az egyszeri setup díjon és a hirdetési kereten kívül nincs más többször felmerülő költség, nem kell mást fizetned.
Az ügyfeleké, ők a tulajdonosai és azok is maradnak, én ppc kampány kezelőként szintén hozzá leszek adva.
Neked végig admin hozzáférésed lesz, tehát ha bármilyen okból kifolyólag véget ér a közös munkánk, akkor gondoskodom róla, hogy minden esetben a tied legyen.
A létrehozott kampányok, hirdetéscsoportok és hirdetések az együttműködés után is a tieid maradnak bármiféle törlés, különdíj vagy korlátozás nélkül, és használhatod őket.
Ez szerintem kizárólag csak így megfelelő.
Értelemszerűen azon módosításokat, optimalizálásokat már nem fogom végezni a fiókodban, mint addig.
A kiszervezett ppc hirdetések kampányok hatásossága időben változó lehet. Egyes kampányok eredménye gyorsan jelenik meg, míg mások hosszabb időt vehetnek igénybe a célok eléréséhez.
Általában 1-2 hét elteltével már láthatóak a legelső fejlemények, van olyan, hogy 1-2 nap alatt is, de a tüzetes hatás értékelése pár hetet, akár hónapokat is igénybe vehet.
A hirdetési kampányok hatékonyságát többféle mutató segítségével mérhetjük, például az átkattintási arány (CTR), a konverziós ráta, a költség konverziónként (CPA) és gyakran a hirdetési költségek megtérülése (ROI) alapján.
Hirdetéskezelőként részletes jelentéseket készítek ezekről a mutatókról, amelyek segítenek abban, hogy nyomon követhesd azokat az adatokat amik az ads hirdetésekhez tartozó kampányok sikerességét mutatják.