
Árbevétel Duplázása 2 Hónap Alatt Telített Piacon
Egy ügyfelem megkeresett, hogy szeretné kipróbálni a google hirdetéseket, mert megragadt egy árbevétel szinten amit nem tudott átlépni.
Miért nem úgy működnek a hirdetéseid ahogy kellene?
Már hirdettél Google-ben, de nem hozta a várt eredményeket?
Feleslegesen pazarolod a hirdetési büdzsédet, mert nincs időd vagy szakértelmed a kampányok kezeléséhez?
Vagy egyszerűen csak nem bízol abban, hogy az eddigi ügynökséged tényleg a maximumot hozta ki a hirdetéseidből?
Mi segítünk neked a profit növelésében és a konverziók maximalizálásában, garantált eredményekkel.
Ha kampányaink nem teljesítenek bizonyíthatóan jobban, mint a korábbi hirdetéseid, akkor visszafizetjük a munkadíjunkat. Valódi kockázatmegosztás – csak akkor fizetsz, ha tényleg többet hozunk.
Egy iparágon belül, egy földrajzi területen csak egy partnerrel dolgozunk együtt, így biztos lehetsz benne, hogy nem hirdetünk a konkurensednek.
Kampánydöntéseink konkrét számokra, konverziós adatokra és piackutatásra alapozzuk, így folyamatosan növeljük az eredményeket.
Nem csak a megjelenések vagy lájkok számítanak, hanem a konkrét üzleti eredmények.
Gyorsan és gördülékenyen el tudunk indulni, amint megvan az anyag, indulhat a konverziótermelés.
Három különböző csomag közül választhatsz, a vállalkozásod aktuális szintjének megfelelően.
Havi előfizetés is elérhető, amit bármikor lemondhatsz, ha közbejön valami, vagy szezonális a bevételed.
Egy Google Ads hirdetés lényege nagyon egyszerűen, hogy a befektetésünk megtérüljön, szóval konkrét eredményekre törekszem, hogy minél nagyobb profitot, valamint bevételt érjünk el.
Dolgoztam már ügynökségen belül és szerveztem ki anno még a webshopom hirdetéseiet is ügynökségnek. Így látva mind a két oldalt.
Szia! Szabó Dániel vagyok Google Ads hirdetéskezelő, én vagyok a csabaionlinemarketing.hu marketing ügynökség alapítója.
5 éve foglalkozom netes vevőszerzéssel, online reklám eszközökkel, ppc hirdetések kezelésével, amelynek egyik része a google adwords kampánykezelés, építettem webshopokat és weboldalakat, voltam marketing ügynökség tagja.
Jelenleg főként google hirdetéseket kezelek 80 %-ban (ugye ez a legelterjedtebb ppc (pay per click) hirdetési hálózat), és mellette közösségi média hirdetéseket és voltak seo projektjeim is korábban.
Szegeden lakok és dolgoztam már több google partner ügynökség kollégájaként és a gyakorlatomat is ott töltöttem, ahol ppc specialista voltam és főként adwords kampánykezelés volt a feladatom.
Fontosnak tartom az önfejlesztést és a folyamatos fejlődést, szerettem volna, hogy egy saját adwords ügynökség legyen amiban dolgozom.
Így született meg a vállalkozásom. Amivel a célom, hogy segítsek a webáruházaknak az internetes vevőszerzésben.
Lásd pontosan, mennyit költöttél, és mennyi bevételt hoztak a hirdetések.
Érj el vásárlásra kész ügyfeleket pontosan célzott reklámokkal.
Te döntöd el, mennyit költesz hirdetésre, és bármikor módosíthatod a költségeidet.
Szinte azonnal növelheted honlapod látogatottságát és vevőkörödet.
Termék, termékkör, árrés, kulcsszó és még nagyon sok tényező alapján lehet célozni és szegmentálni.
Újra tudsz hirdetni azoknak, akik már jártak az oldaladon.
Egy ügyfelem megkeresett, hogy szeretné kipróbálni a google hirdetéseket, mert megragadt egy árbevétel szinten amit nem tudott átlépni.
Egy ügyfelem webáruházának a bevételét szerette volna növelni google ads hirdetésekkel és kifejezetten shopping kampányokban szeretett volna megjelenni.
Ügyfelem a webáruházának szerette volna növelni a forgalmát google shopping hirdetésekkel, mivel elégedetlen volt az eddigi árbevétellel.
Még a covid idején volt egy saját webshopom amit üzemeltettem, ekkor bontogattam a szárnyaimat az e-kereskedelemben az online vállalkozásokban és az online marketingben a nappali tagozatos tanulmányaim mellett.
Beszélgetünk kötelezettségmentesen, ami segít abban, hogy megismerjük egymást és az elképzeléseidet.
Küldök egy kérdőívet, hogy feltérképezzük a vállalkozásodat, kulcsszavaidat, konkurenseidet és céljaidat, hogy egy nagyobb képet lássunk.
A megállapodás után beállítom és kezelem a Google ads hirdetési fiókodat, amely lehetővé teszi, hogy minél hamarabb elkezdjük az új vevők szerzését.
Rendszeres konzultációkkal biztosítom, hogy mindig naprakészek legyünk, és úgy optimalizáljuk az ads kampányokat.
Töltsd ki az űrlapot vagy hívj a +36 50 133 61 66-os számon, és 24 órán belül felveszem veled a kapcsolatot
A hirdetéskezelés díja a választott csomagtól függ:
1. Üzleti Booster Csomag
– Havidíj: 75.000 Ft
– Alanyi adómentes
2. Növekedési Turbo Csomag
– Havidíj: 100.000 Ft
– Alanyi adómentes
3. Piaci Dominancia Csomag
– Havidíj:150.000 Ft
– Alanyi adómentes
Havi 1.000.000 Forint hirdetési keret felett egyedi ajánlatot adok.
A hirdetéskezelési díjon felül van egy egyszeri setup díj ami 75.000 forint.
Ezen kívül csak a hirdetésekre szánt havi büdzsével kell számolnod, ami közvetlenül a Google által lesz levonva.
Google Ads szakértőként azt mondom, hogy hirdetéskezelésre akkor van szükséged, ha:
Unas és Shoprenteres webshopokkal dolgozom jelenleg, de bármilyen webshop motorral dolgozok, ha az technikailag megfelelően össze van rakva.
Nem, a csomagok nem tartalmazzák a szükséges analitikai beállításokat, további google partner termékek bekötését, valamint az account telepítését.
Ezt az egyszeri setup díja tartalmazza.
És a setup biztosítja, hogy a Google ads hirdetések pontosan és hatékonyan működjenek.
A hirdetések bevezetése alapvetően úgy 2-5 napot vesz igénybe, a fiókod méretétől és attól függően, hogy van-e már meglévő.
Nincs minimum szerződési idő a havi konstrukciós csomagnál, ebben az esetben bármikor lemondhatod. Bízom benne, hogy erre nem lesz szükség, mert elégedett leszel a szolgáltatásaimmal.
Ügyfélként a következőkre lesz szükség:
Minimum 150.000 Ft-os körüli büdzsével érdemes számolni a legtöbb iparágban, ha a hirdetések kiszervezésén gondolkodsz.
Mivel a hirdetéskezelés díját is bele kell kalkulálnod, így ekkora büdzsék alatt nem biztos, hogy megéri Neked, ha kiszervezed, mert közel ugyanannyiba kerül a hirdetéskezelés, akár a havi reklámbüdzsé.
És nagyobb az esély rá, hogy jobban jársz, ha egy kicsit megtanulod és magadnak kezeled a hirdetéseket, nem csak kiszervezed.
A munkadíjat hónap elején kell rendezned átutalással.
Az egyszeri setup díja előre fizetendő, az összeg beérkezése után kezdődik el a beállítások elkezdése.
A google hirdetési költséget pedig minden esetben hónap végén a Google felé kell megfizesd.
Igen, számos esettanulmány áll rendelkezésre, amelyek megmutatják, milyen eredményeket értem el különböző ügyfeleimnek : Az esettanulmányok oldalon tudod megtekinteni őket, amit a menüben megtalálsz.
Nincsenek rejtett költségek.
A havidíjon, az egyszeri setup díjon és a hirdetési kereten kívül nincs más többször felmerülő költség.
Az ügyfeleké, ők a tulajdonosai és azok is maradnak, én google ads szakértőként szintén hozzá leszek adva.
Neked végig admin hozzáférésed lesz, tehát ha bármilyen okból kifolyólag véget ér a közös munkánk, akkor gondoskodom róla, hogy minden esetben a tied maradjon.
A létrehozott kampányok, hirdetéscsoportok és hirdetések az együttműködés után is a tieid maradnak bármiféle törlés, különdíj vagy korlátozás nélkül, és használhatod őket.
Értelemszerűen olyan további módosítást, optimalizálást már nem fogok végezni a fiókodban, mint addig.
A kiszervezett Google Ads kampányok hatásossága időben változó lehet. Egyes kampányok gyors eredményeket hozhatnak, míg mások hosszabb időt vehetnek igénybe a célok eléréséhez.
Általában 1-2 hét elteltével már láthatóak az első fejlemények, van olyan, hogy 1-2 nap alatt is, de a teljes hatás értékelése több mint pár hét, akár hónapokat is igénybe vehet.
A hirdetési kampányok hatékonyságát többféle mutató segítségével mérhetjük, például az átkattintási arány (CTR), a konverziós arány, a költség konverziónként (CPA) és gyakran a hirdetési költségek megtérülése (ROAS) alapján.
Hirdetéskezelőként részletes jelentéseket készítek ezekről a mutatókról, ez segít abban, hogy nyomon követhesd az ads hirdetésekhez tartozó kampányok sikerességét.