GOOGLE ÜGYNÖKSÉG

1. Eredménygaranciával

2. Kizárólagossági Garanciával

3. Adatvezérelt Működéssel

4. 1 Héten Belüli Indulással
5. Rugalmas Csomagajánlatokkal
6. Hűségidő Nélkül

Miért nem úgy működnek a hirdetéseid ahogy kellene?

Már hirdettél Google-ben, de nem hozta a várt eredményeket?

Feleslegesen pazarolod a hirdetési büdzsédet, mert nincs időd vagy szakértelmed a kampányok kezeléséhez?

Vagy egyszerűen csak nem bízol abban, hogy az eddigi ügynökséged tényleg a maximumot hozta ki a hirdetéseidből?

Mi segítünk neked a profit növelésében és a konverziók maximalizálásában, garantált eredményekkel.

Szerezz Vevőket és Növeld a VÁLLALKOZÁSOD Profitját! Google Ügynökség Segítségével.

Miért válassz minket Google kezelésre?

Eredménygarancia – csak ha tényleg jobbat hozunk, mint eddig

Ha kampányaink nem teljesítenek bizonyíthatóan jobban, mint a korábbi hirdetéseid, akkor visszafizetjük a munkadíjunkat. Valódi kockázatmegosztás – csak akkor fizetsz, ha tényleg többet hozunk.

100% Kizárólagossági Garancia

Egy iparágon belül, egy földrajzi területen csak egy partnerrel dolgozunk együtt, így biztos lehetsz benne, hogy nem hirdetünk a konkurensednek.

Adatvezérelt működés

Kampánydöntéseink konkrét számokra, konverziós adatokra és piackutatásra alapozzuk, így folyamatosan növeljük az eredményeket.

Eredményorientált szemlélet

Nem csak a megjelenések vagy lájkok számítanak, hanem a konkrét üzleti eredmények.

Akár 1 héten belül indulunk

Gyorsan és gördülékenyen el tudunk indulni, amint megvan az anyag, indulhat a konverziótermelés.

Rugalmas csomagajánlatok

Három különböző csomag közül választhatsz, a vállalkozásod aktuális szintjének megfelelően.

Rugalmasság Hűségidő Nélkül

Havi előfizetés is elérhető, amit bármikor lemondhatsz, ha közbejön valami, vagy szezonális a bevételed.

Eredményorientált Megközelítés

Egy Google Ads hirdetés lényege nagyon egyszerűen, hogy a befektetésünk megtérüljön, szóval konkrét eredményekre törekszem, hogy minél nagyobb profitot, valamint bevételt érjünk el.

Ügynökség Tapasztalat

Dolgoztam már ügynökségen belül és szerveztem ki anno még a webshopom hirdetéseiet is ügynökségnek. Így látva mind a két oldalt.

Ki kezeli majd a Google ads hirdetéseidet ?

Szia! Szabó Dániel vagyok Google Ads hirdetéskezelő, én vagyok a csabaionlinemarketing.hu marketing ügynökség alapítója.

5 éve foglalkozom netes vevőszerzéssel, online reklám eszközökkel, ppc hirdetések kezelésével, amelynek egyik része a google adwords kampánykezelés, építettem webshopokat és weboldalakat, voltam marketing ügynökség tagja.

Jelenleg főként google hirdetéseket kezelek 80 %-ban (ugye ez a legelterjedtebb ppc (pay per click) hirdetési hálózat), és mellette közösségi média hirdetéseket és voltak seo projektjeim is korábban.

Szegeden lakok és dolgoztam már több google partner ügynökség kollégájaként és a gyakorlatomat is ott töltöttem, ahol ppc specialista voltam és főként adwords kampánykezelés volt a feladatom.

Fontosnak tartom az önfejlesztést és a folyamatos fejlődést, szerettem volna, hogy egy saját adwords ügynökség legyen amiban dolgozom.

Így született meg a vállalkozásom. Amivel a célom, hogy segítsek a webáruházaknak az internetes vevőszerzésben.

google ads szakértő

Miért éri meg a Googleban reklámozni ? Milyen előnyei vannak ?

Remekül mérhető

Lásd pontosan, mennyit költöttél, és mennyi bevételt hoztak a hirdetések.

Közvetlen Elérés Vásárlási Fázisban

Érj el vásárlásra kész ügyfeleket pontosan célzott reklámokkal.

Költségkeret Szabályozása

Te döntöd el, mennyit költesz hirdetésre, és bármikor módosíthatod a költségeidet.

Gyors eredmények

Szinte azonnal növelheted honlapod látogatottságát és vevőkörödet.

Részletes célzási lehetőség

Termék, termékkör, árrés, kulcsszó és még nagyon sok tényező alapján lehet célozni és szegmentálni.

Újracélzási Lehetőség

Újra tudsz hirdetni azoknak, akik már jártak az oldaladon.

Eddigi eredményeim

Millió árbevétel online hirdetésekből
0 +
Új vevő
0 +
Év online reklámozási tapasztalat
0
Lefuttatott hirdetés
0 +
Különböző iparágban
0 +

Google Adwords Esettanulmányok

Mikor ajánlott az együttműködés google ads szakértővel?

Ha nincsen időd a googleben hirdetni, de tudod, hogy nagyon fontos lenne
Ha van egy jó és eladható terméked és ezt szeretnéd eljuttatni az emberekhez a google által
Ha van működő vállalkozásod, van már bevételed, ergo igazolt a megfelelő kereslet és versenyelőny
Ha jelenleg is hirdetsz valahol és szeretnéd a következő szintre emelni a cégedet.
Ha szeretnél googleben reklámozni, de nem akarsz vele babrálni, nem értesz hozzá.
Ha már van egy jól működő vállalkozásod és szeretnéd növelni a profitot és az árbevételt az ads segítségével.

Kinek NEM ajánlom a szolgáltatásaimat?

Fontos, hogy nem mindenkinek való a google adwords kampánykezelés.
- Akinek eladhatatlan a szolgáltatása vagy terméke és a hirdetésektől várja megváltást
- Akinek nincs kereslet a termékére
- Akinek rossz minőségű a webáruháza
- Akinek nincsen versenyelőnye, nem ad választ arra, hogy miért tőle vegyenek mások helyett

Mindenkinek jár az 1 hónapos sikerdíjas garancia?

Az ajánlatom nem mindenkinek szól, nem tudok minden esetben, sikerdíjas alapon elvállalni mindenkit, mivel nem vagyok Gandalf és nem tudok csodát tenni, ha:
- Valakinek rossz minőségű a webáruháza
- A cég haldoklik és a google hirdetéstől várja a megváltást-
- Valakinek most indult a vállalkozása, és nem hirdetett még sehol

Hogyan fog kinézni az együttműködés és a google ads kampányaid beállítása ?

1.
Kapcsolatfelvétel

Beszélgetünk kötelezettségmentesen, ami segít abban, hogy megismerjük egymást és az elképzeléseidet.

2.
Brief kitöltése

Küldök egy kérdőívet, hogy feltérképezzük a vállalkozásodat, kulcsszavaidat, konkurenseidet és céljaidat, hogy egy nagyobb képet lássunk.

3.
Munka megkezdése

A megállapodás után beállítom és kezelem a Google ads hirdetési fiókodat, amely lehetővé teszi, hogy minél hamarabb elkezdjük az új vevők szerzését.

4.
Folyamatos Kapcsolattartás

Rendszeres konzultációkkal biztosítom, hogy mindig naprakészek legyünk, és úgy optimalizáljuk az ads kampányokat.

Google Ads hirdetéskezelés csomagok

Csomagok Webáruházaknak

Az árak alanyi adó mentesek.
Üzleti Booster Csomag
Válaszd ezt akkor, ha most indultál vagy kisebb webáruházad van
75.000 Ft
havonta
Első egyszeri beállítási díj : 75.000 Forint.
Növekedési Turbo Csomag
Válaszd ezt, ha közepes, növekedésban lévő webáruházad van
100.000 Ft
havonta
Első egyszeri beállítási díj : 75.000 Forint.
Piaci Dominancia Csomag
Válaszd ezt, ha nagyobb webáruházad van és agresszívan növekednél
150.000 Ft
havonta
Első egyszeri beállítási díj : 75.000 Forint.

Csomagok Szolgáltatóknak

Az árak alanyi adó mentesek.
Üzleti Booster Csomag
Válaszd ezt, ha 2-3 szolgáltatást hirdetnél
75.000 Ft
havonta
Első egyszeri beállítási díj : 75.000 Forint.
Növekedési Turbo Csomag
Válaszd ezt, ha növekedésban lévő szolgáltató vagy
100.000 Ft
havonta
Első egyszeri beállítási díj : 75.000 Forint.
Piaci Dominancia Csomag
Válaszd ezt, ha agresszívan növekednél
150.000 Ft
havonta
Első egyszeri beállítási díj : 75.000 Forint.

Minden csomag tartalmaz egy egyszeri setup díjat.

Az egyszeri beállítás díja : 75.000 Forint.
Az egyszeri setup díj a vállalkozások számára nyújtott átfogó beállítási szolgáltatás, amely biztosítja, hogy a Google Ads kampányok optimálisan működjenek.
Az egyszeri setup díj minden szükséges beállítást tartalmaz, ami a sikeres kampányok indításához szükséges.
Egyszeri setup tartalma
Kérdésed van?
Ne hagyd ki! Növeld a Profitodat Most!
Kezdjünk el Neked Google ads hirdetéseket futtatni!

Segítek, hogy többet szerezz vevőkből a keresőből.

Töltsd ki az űrlapot vagy hívj a +36 50 133 61 66-os számon, és 24 órán belül felveszem veled a kapcsolatot 

Gyakori kérdések

A hirdetéskezelés díja a választott csomagtól függ:  

1. Üzleti Booster Csomag

– Havidíj: 75.000 Ft
– Alanyi adómentes

2. Növekedési Turbo Csomag

– Havidíj: 100.000 Ft
– Alanyi adómentes

3. Piaci Dominancia Csomag

– Havidíj:150.000 Ft
– Alanyi adómentes

Havi 1.000.000 Forint hirdetési keret felett egyedi ajánlatot adok. 

A hirdetéskezelési díjon felül van egy egyszeri setup díj ami 75.000 forint.

Ezen kívül csak a hirdetésekre szánt havi büdzsével kell számolnod, ami közvetlenül a Google által lesz levonva.

Google Ads szakértőként azt mondom, hogy hirdetéskezelésre akkor van szükséged, ha:

  • Van kereslet a termékeidre, és kulcsszavakkal célzott kampányokat szeretnél indítani.
  • Fontos számodra az online jelenlét, de nincs cégen belül szakembered, aki ezzel foglalkozna.
  • Egyszerűen nincs vagy nem elég az időd a reklámokkal foglalkozni, nem akarsz vele babrálni, mert a céged más területeire szeretnél koncentrálni.

Unas és Shoprenteres webshopokkal dolgozom jelenleg, de bármilyen webshop motorral dolgozok, ha az technikailag megfelelően össze van rakva. 

Nem, a csomagok nem tartalmazzák a szükséges analitikai beállításokat, további google partner termékek bekötését, valamint az account telepítését. 

Ezt az egyszeri setup díja tartalmazza.

És a setup biztosítja, hogy a Google ads hirdetések pontosan és hatékonyan működjenek.

A hirdetések bevezetése alapvetően úgy 2-5 napot vesz igénybe, a fiókod méretétől és attól függően, hogy van-e már meglévő.

Nincs minimum szerződési idő a havi konstrukciós csomagnál, ebben az esetben bármikor lemondhatod. Bízom benne, hogy erre nem lesz szükség, mert elégedett leszel a szolgáltatásaimmal.

Ügyfélként a következőkre lesz szükség:

  1. Kitölteni egy rövid kérdőívet, hogy megismerjem a vállalkozásodat és a céljaidat.
  2. Részvétel egy kezdeti konzultáción, ahol átbeszéljük a stratégiát és a célokat.
  3. Időnként szakmai segítséget nyújtani, hogy a piacodat megismerjem és, hogy megfelelő módon optimalizálhassam a hirdetéseidet.

Minimum 150.000 Ft-os körüli büdzsével érdemes számolni a legtöbb iparágban, ha a hirdetések kiszervezésén gondolkodsz.

Mivel a hirdetéskezelés díját is bele kell kalkulálnod, így ekkora büdzsék alatt nem biztos, hogy megéri Neked, ha kiszervezed, mert közel ugyanannyiba kerül a hirdetéskezelés, akár a havi reklámbüdzsé.

És nagyobb az esély rá, hogy jobban jársz, ha egy kicsit megtanulod és  magadnak kezeled a hirdetéseket, nem csak kiszervezed.

A munkadíjat hónap elején kell rendezned átutalással.

Az egyszeri setup díja előre fizetendő, az összeg beérkezése után kezdődik el a beállítások elkezdése.

A google hirdetési költséget pedig minden esetben hónap végén a Google felé kell megfizesd. 

Igen, számos esettanulmány áll rendelkezésre, amelyek megmutatják, milyen eredményeket értem el különböző ügyfeleimnek : Az esettanulmányok oldalon tudod megtekinteni őket, amit a menüben megtalálsz. 

Nincsenek rejtett költségek.

A havidíjon, az egyszeri setup díjon és a hirdetési kereten kívül nincs más többször felmerülő költség.

Az ügyfeleké, ők a tulajdonosai és azok is maradnak, én google ads szakértőként szintén hozzá leszek adva.

Neked végig admin hozzáférésed lesz, tehát ha bármilyen okból kifolyólag véget ér a közös munkánk, akkor gondoskodom róla, hogy minden esetben a tied maradjon. 

A létrehozott kampányok, hirdetéscsoportok és hirdetések az együttműködés után is a tieid maradnak bármiféle törlés, különdíj vagy korlátozás nélkül, és használhatod őket.

Értelemszerűen olyan további módosítást, optimalizálást már nem fogok végezni a fiókodban, mint addig.

A kiszervezett Google Ads kampányok hatásossága időben változó lehet. Egyes kampányok gyors eredményeket hozhatnak, míg mások hosszabb időt vehetnek igénybe a célok eléréséhez.

Általában 1-2 hét elteltével már láthatóak az első fejlemények, van olyan, hogy 1-2 nap alatt is, de a teljes hatás értékelése több mint pár hét, akár hónapokat is igénybe vehet.

A hirdetési kampányok hatékonyságát többféle mutató segítségével mérhetjük, például az átkattintási arány (CTR), a konverziós arány, a költség konverziónként (CPA) és gyakran a hirdetési költségek megtérülése (ROAS) alapján.

Hirdetéskezelőként részletes jelentéseket készítek ezekről a mutatókról, ez segít abban, hogy nyomon követhesd az ads hirdetésekhez tartozó kampányok sikerességét.