PPC HIRDETÉSKEZELÉS WEBÁRUHÁZAKNAK

1. 100% Sikerdíjas Alapon

2. 1 Hónapig Kockázatmentesen
3. Eredménygaranciával
4. Kizárólagossági Garanciával
5. Remek Ár Érték Arányban
6. Hűségidő Nélkül

Miért pont engem válassz hirdetéskezeléshez ?

100% Sikerdíjas Alapon, Kockázatmentesen, Eredménygaranciával

100% Sikerdíjas alapon dolgozunk együtt 1 hónapig, így kockázatmentesen kipróbálhatod a szolgáltatást, majd 1 hónap után leülünk összegezni a számokat, és ha nem vagy elégedett az eredményekkel vagy a szolgáltatás minőségével, akkor fizetési kötelezettség nélkül elválnak útjaink.

100% Kizárólagossági Garancia

Garantálom, hogy nem vállalom el a konkurenciádat, 1 piac 1 ügyfél. Ha hasonló ügyfél érdeklődik, akkor kikérem a véleményed előtte, hogy konkurensed-e.

Remek Ár Érték Arány

Mivel egyéni vállalkozó vagyok, így nincsenek extra adminisztratív és üzemeltetési költségeim, mint egy nagyobb ügynökségnek, így jobb ár értékben tudok szolgáltatást nyújtani.

Személyre Szabott Szolgáltatás

Mivel kevesebb ügyféllel dolgozom, több figyelmet tudok fordítani az egyéni igényekre, így személyre szabottabb szolgáltatást tudok nyújtani.

3 év saját webshop gyakorlat

30 millió Ft árbevételt generáltam egy egytermékes webshoppal főiskola alatt, így tudom, mire van szükséged a sikerhez.

Adatvezérelt Optimalizálás

Analitikus specialistaként, folyamatosan figyelem és optimalizálom a hirdetéseket a maximális eredmények érdekében.

Kerülöm a Pénzégetést

Nem hirdetünk feleslegesen pénzt. Ha a számok azt mutatják, hogy nincs értelme hirdetni, azonnal leállítjuk a kampányt.

Eredményorientált Megközelítés

A PPC hirdetés lényege nagyon egyszerűen, hogy a hirdetési befektetésünk megtérüljön, szóval konkrét eredményekre törekszem, hogy minél nagyobb profitot, valamint bevételt érjünk el.

Rugalmasság Hűségidő Nélkül

Havi előfizetés is elérhető, amit bármikor lemondhatsz, ha közbejön valami, vagy szezonális a bevételed.

Ki kezeli majd a hirdetéseidet ?

Szia! Szabó Dániel vagyok ppc hirdetéskezelő, én vagyok a csabaionlinemarketing.hu alapítója.

5 éve foglalkozom netes vevőszerzéssel, internetes hirdetési eszközökkel, amelynek egyik része a google adwords kampánykezelés, építettem webshopokat és weboldalakat, voltam online marketing ügynökség tagja.

Jelenleg főként google hirdetéseket kezelek 80 %-ban (ugye ez a legelterjedtebb ppc (pay per click) hirdetési hálózat), és mellette közösségi média hirdetéseket (facebook instagram) és voltak seo projektjeim is korábban.

Békéscsabán lakok és dolgoztam már marketing ügynökség kollégájaként és a gyakorlatomat is ott töltöttem, ahol ppc specialista voltam és főként adwords kampánykezelés volt a feladatom, kisebb részt facebook hirdetéskezelés.

Fontosnak tartom az önfejlesztést és a folyamatos fejlődést, szerettem volna, hogy egy saját üzletágat indítsak, ebben képzeltem el a jövőmet.

Így született meg a vállalkozásom. Amivel a célom, hogy segítsek a cégeknek az internetes vevőszerzésben.

google ads szakértő

Miért éri meg ? Milyen előnyei vannak ?

Remekül mérhető

Lásd pontosan, mennyit költöttél, és mennyi bevételt hoztak a reklámok.

Közvetlen Elérés Vásárlási Fázisban

Érj el vásárlásra kész ügyfeleket pontosan célzott reklámokkal.

Költségkeret Szabályozása

Te döntöd el, mennyit költesz hirdetésre, és bármikor módosíthatod a költségeidet.

Gyors eredmények

Szinte azonnal növelheted honlapod látogatottságát és vevőkörödet.

Részletes célzási lehetőség

Termék, termékkör, árrés, kulcsszó és még nagyon sok tényező alapján lehet célozni és szegmentálni.

Újracélzási Lehetőség

Újra tudsz hirdetni azoknak, akik már jártak az oldaladon.

Eddigi eredményeim

Millió árbevétel internetes hirdetésekből
0 +
Új vevő
0 +
Év online hirdetési tapasztalat
0
Lefuttatott reklám
0 +
Különböző iparágban
0 +

Esettanulmányok

Mikor ajánlott a ppc hirdetéskezelés ?

Ha nincsen időd a googleben hirdetni, de tudod, hogy nagyon fontos lenne
Ha van egy jó és eladható terméked, termékpalettád, és ezt szeretnéd eljuttatni a potenciális vásárlókhoz
Ha van működő webshopod, van már bevételed, ergo igazolt a megfelelő kereslet és versenyelőny
Ha jelenleg is hirdetsz valahol és szeretnéd a következő szintre emelni a cégedet.
Ha szeretnél googleben reklámozni, de nem akarsz vele babrálni, nem értesz hozzá.
Ha már van egy jól működő webáruházad és szeretnéd növelni a profitot és az árbevételt az ads segítségével.

Kinek NEM ajánlom a szolgáltatásaimat?

Fontos, hogy nem mindenkinek való.
- Akinek eladhatatlan a szolgáltatása, terméke és a hirdetésektől várja megváltást
- Akinek nincs kereslet a termékére
- Akinek rossz minőségű a webáruháza
- Akinek nincsen versenyelőnye, nem ad választ arra, hogy miért tőle vegyenek mások helyett

Mindenkinek jár az 1 hónapos sikerdíjas garancia?

Az ajánlatom nem mindenkinek szól, nem tudok minden esetben, sikerdíjas alapon elvállalni mindenkit, mivel nem vagyok Gandalf és nem tudok csodát tenni, ha:
Valakinek rossz minőségű a webáruháza
A cég haldoklik és a google hirdetéstől várja a megváltást
Valakinek most indult a vállalkozása, és nem hirdetett még sehol

Hogyan fog kinézni az együttműködés?

1.
Kapcsolatfelvétel

Beszélgetünk kötelezettségmentesen, ami segít abban, hogy megismerjük egymást és az elképzeléseidet.

2.
Brief kitöltése

Küldök egy kérdőívet, hogy feltérképezzük a webáruházadat, weboldaladat kulcsszavaidat, konkurenseidet, célpiacodat (Kik ők? Mit gondolnak rólunk?) és céljaidat, hogy egy nagyobb képet lássunk.

3.
Munka megkezdése

A megállapodás után beállítom és kezelem a hirdetési fiókodat, amely lehetővé teszi, hogy minél hamarabb elkezdjük az új vevők szerzését.

4.
Folyamatos Kapcsolattartás

Rendszeres konzultációkkal biztosítom, hogy mindig naprakészek legyünk, és úgy tudjuk optimalizálni az ads kampányokat, hogy az a lehető legjobb legyen. 

PPC hirdetéskezelés csomagok Webáruházaknak

Az árak alanyi adó mentesek.
Üzleti Booster Csomag
Válaszd ezt akkor, ha most indultál vagy kisebb webáruházad van
75.000 Ft
havonta
Első egyszeri beállítási díj : 75.000 Forint.
Növekedési Turbo Csomag
Válaszd ezt, ha közepes, növekedésban lévő webáruházad van
100.000 Ft
havonta
Első egyszeri beállítási díj : 75.000 Forint.
Piaci Dominancia Csomag
Válaszd ezt, ha nagyobb webáruházad van és agresszívan növekednél
150.000 Ft
havonta
Első egyszeri beállítási díj : 75.000 Forint.

Minden csomag tartalmaz egy egyszeri setup díjat.

Az egyszeri beállítás díja : 75.000 Forint.
Az egyszeri setup díj a webáruházak számára nyújtott átfogó beállítási szolgáltatás, amely biztosítja, hogy a Google Ads kampányok optimálisan működjenek és maximális eredményt hozzanak.
Az egyszeri setup díj minden szükséges beállítást tartalmaz, ami a sikeres kampányok indításához szükséges.
Egyszeri setup tartalma
Kérdésed van?
Ne hagyd ki! Növeld a Profitodat Most!
Kezdjünk el Neked hirdetéseket futtatni!

Segítek, hogy többet szerezz vevőkből a keresőből.

Töltsd ki az űrlapot vagy hívj a +36 50 133 61 66-os számon, és 24 órán belül felveszem veled a kapcsolatot 

Gyakori kérdések

A hirdetéskezelés díja a választott csomagtól függ:  

1. Üzleti Booster Csomag

– Havidíj: 75.000 Ft
– Alanyi adómentes

2. Növekedési Turbo Csomag

– Havidíj: 100.000 Ft
– Alanyi adómentes

3. Piaci Dominancia Csomag

– Havidíj: 150.000 Ft
– Alanyi adómentes

Havi 1.000.000 Forint hirdetési keret felett egyedi ajánlatot adok. 

A hirdetéskezelési díjon felül van egy egyszeri setup díj ami 75.000 forint.

Ezen kívül még a hirdetésekre szánt havi büdzsével kell számolnod, ami közvetlenül a hirdetési fiókod által lesz levonva.

Akkor van szükséged, ha:

  • Van kereslet a termékeidre és kulcsszavakkal célzott kampányokat szeretnél indítani.
  • Fontos számodra a webes jelenlét, de nincs cégen belül szakembered, aki ezzel foglalkozna.
  • Egyszerűen nincs vagy nem elég az időd a reklámokkal foglalkozni, nem akarsz vele babrálni, mert a céged más területeire szeretnél koncentrálni.

Unas és Shoprenteres webshopokkal dolgozom jelenleg, de bármilyen webshop motorral dolgozok, ha az technikailag megfelelően össze van rakva. 

Nem, a csomagok nem tartalmazzák a szükséges analitikai beállításokat, további google partner termékek bekötését, valamint a fiók telepítését. 

Ezt az egyszeri setup díja tartalmazza.

És a setup biztosítja, hogy a Google adwords hirdetések pontosan és hatékonyan működjenek.

A bevezetés alapvetően úgy 2-5 napot vesz igénybe, a fiókod méretétől és attól függően, hogy van-e már meglévő.

Nincs minimum szerződési idő a havi konstrukciós csomagnál, ebben az esetben bármikor lemondhatod. Bízom benne, hogy erre nem lesz szükség, mert elégedett leszel a szolgáltatásaimmal.

Ügyfélként a következőkre lesz szükség:

  1. Kitölteni egy rövid kérdőívet, hogy megismerjem a vállalkozásodat és a céljaidat.
  2. Részvétel a kezdeti konzultáción, ahol átbeszéljük a stratégiát és a célokat.
  3. Időnként szakmai segítséget nyújtani, hogy a piacodat megismerjem és, hogy megfelelő módon optimalizálhassam a hirdetéseidet.

Minimum 200.000 Ft-os körüli büdzsével érdemes számolni a legtöbb iparágban, ha kiszervezésén gondolkodsz.

Mivel a munkadíjat is bele kell kalkulálnod, ergo ekkora büdzsé alatt nem biztos, hogy megéri Neked, ha kiszervezed, mert közel ugyanannyiba jön ki a kiszervezés, akár a reklámbüdzsé.

És nagyobb az esély rá, hogy akkor jobban jársz, ha kicsit megtanulod és magadnak kezeled, nem csak kiszervezed.

A munkadíjat hónap elején kell rendezned átutalással.

Az egyszeri setup díja előre fizetendő, az összeg beérkezése után kezdődik el a beállítások elkezdése.

A reklámköltséget pedig minden esetben hónap végén kell megfizesd a Googlenek. 

Igen, számos esettanulmány áll rendelkezésre, amelyek megmutatják, milyen eredményeket értem el különböző ügyfeleimnek : Az esettanulmányok oldalon tudod megtekinteni őket, amit a menüben megtalálsz. 

Nincsenek rejtett költségek. A havidíjon, az első beállítás díján és a hirdetési kereten kívül nincs más többször felmerülő költség.

Az ügyfeleké, ők a tulajdonosai és azok is maradnak, én ppc kampány kezelőként szintén hozzá leszek adva.

Neked végig admin hozzáférésed lesz, tehát ha bármilyen okból kifolyólag véget ér a közös munkánk, akkor gondoskodom róla, hogy minden esetben a tied maradjon. 

A létrehozott kampányok, hirdetéscsoportok és hirdetések az együttműködés után is a tieid maradnak bármiféle törlés, különdíj vagy korlátozás nélkül, és használhatod őket.

Értelemszerűen olyan további módosítást, optimalizálást már nem fogok végezni a fiókodban, mint addig.

A kiszervezett reklámok hatásossága időben változó lehet. Egyes kampányok gyors eredményeket hozhatnak, míg mások hosszabb időt vehetnek igénybe a célok eléréséhez.

Általában 1-2 hét elteltével már láthatóak az első fejlemények, van olyan, hogy 1-2 nap alatt is, de a teljes hatás értékelése több mint pár hét, akár hónapokat is igénybe vehet.

Egy kampány hatékonyságát többféle mutató segítségével mérhetjük, például az átkattintási arány (CTR), a konverziós arány, a költség konverziónként (CPA) és gyakran a  költségek megtérülése (ROI) alapján.

Hirdetéskezelőként részletes jelentéseket készítek ezekről a mutatókról, ez segít abban, hogy nyomon követhesd a hirdetésekhez tartozó kampányok sikerességét.