PPC ÜGYNÖKSÉG EREDMÉNYGARANCIÁVAL

1. 100% Sikerdíjas Alapon

2. 1 Hónapig Kockázatmentesen

3. Eredménygaranciával
4. Kizárólagossági Garanciával
5. Remek Ár Érték Arányban
6. Hűségidő Nélkül
ppc ügynökség

Az eredménygarancia feltételei

✅ Legalább 6 hónap aktív hirdetési múlt

Minimum fél évnyi Google, Facebook vagy Tiktok hirdetési előzmény szükséges, legalább 500.000 Ft költéssel. Csak így tudjuk hitelesen összevetni a teljesítményt.

✅ Már működő, bevételt termelő vállalkozás

A garancia kizárólag olyan szolgáltatókra és webshopokra érvényes, amelyek mögött már működő üzleti modell és valós konverziós előzmények állnak.

Szerezz Vevőket és Növeld a Profitodat!

Miért pont mi mint PPC ügynökség ?

Eredménygarancia – csak ha tényleg jobbat hozunk, mint eddig

Már hirdettél valamelyik platformon? Nálunk valódi eredménygaranciát kapsz: ha kampányaink nem teljesítenek bizonyíthatóan jobban, mint a korábbi hirdetéseid, akkor visszafizetjük a munkadíjunkat.

Ez nem marketingfogás, hanem valódi kockázatmegosztás – csak akkor fizetsz, ha tényleg többet hozunk.

100% Kizárólagossági Garancia

Garantálom, hogy nem vállalom el a konkurenciádat, 1 piac 1 ügyfél. Ha hasonló ügyfél érdeklődik, akkor kikérem a véleményed előtte, hogy konkurensed-e.

3 év saját webshop gyakorlat

30 millió Ft árbevételt generáltam egy egytermékes webshoppal főiskola alatt, így tudom, mire van szükséged a sikerhez.

Adatvezérelt Optimalizálás

Analitikus specialistaként, folyamatosan figyelem és optimalizálom a hirdetéseket a maximális eredmények érdekében.

Kerülöm a Pénzégetést

Nem hirdetünk feleslegesen pénzt. Ha a számok azt mutatják, hogy nincs értelme hirdetni, azonnal leállítjuk a kampányt.

Eredményorientált Megközelítés

Egy Google Ads hirdetés lényege nagyon egyszerűen, hogy a hirdetési befektetésünk megtérüljön, szóval konkrét eredményekre törekszem, hogy minél nagyobb profitot, valamint bevételt érjünk el.

PPC Ügynökség Tapasztalat

Dolgoztam már ügynökségen belül és szerveztem ki anno még a webshopom hirdetéseiet is ügynökségnek. Így látva mind a két oldalt.

Rugalmasság Hűségidő Nélkül

Havi előfizetés is elérhető, amit bármikor lemondhatsz, ha közbejön valami, vagy szezonális a bevételed.

Ki kezeli majd a hirdetéseidet ?

Szia! Szabó Dániel vagyok Google Ads PPC szakértő, én vagyok a csabaionlinemarketing.hu online marketing ügynökség alapítója.

5 éve foglalkozom netes vevőszerzéssel, online hirdetési eszközökkel, amelynek egyik része a ppc hirdetések, építettem webshopokat és weboldalakat, voltam ügynökség tagja.

Jelenleg főként google hirdetéseket kezelek 80 %-ban (ugye ez a legelterjedtebb ppc (pay per click) hirdetési hálózat), és mellette közösségi média hirdetéseket és voltak seo projektjeim is korábban.

Békéscsabán lakok és dolgoztam már alkalmazottként marketing ügynökség kollégájaként és a gyakorlatomat is ott töltöttem, ahol ppc specialista voltam és főként adwords kampánykezelés volt a feladatom.

Fontosnak tartom az önfejlesztést és a folyamatos fejlődést, szerettem volna, hogy egy saját üzletágat indítsak, ebben képzeltem el a jövőmet.

Így született meg a vállalkozásom. Amivel a célom, hogy segítsek a cégeknek az internetes vevőszerzésben.

google ads szakértő

Miért éri meg a Googleban reklámozni ? Milyen előnyei vannak ?

Remekül mérhető

Lásd pontosan, mennyit költöttél, és mennyi bevételt hoztak a hirdetések.

Közvetlen Elérés Vásárlási Fázisban

Érj el vásárlásra kész ügyfeleket pontosan célzott reklámokkal.

Gyors eredmények

Szinte azonnal növelheted webshopod látogatottságát és vásárlókörödet.

Költségkeret Szabályozása

Te döntöd el, mennyit költesz hirdetésre, és bármikor módosíthatod a költségeidet.

Részletes célzási lehetőség

Termék, termékkör, árrés, kulcsszó és még nagyon sok tényező alapján lehet célozni és szegmentálni.

Újracélzási Lehetőség

Újra tudsz hirdetni azoknak, akik már jártak az oldaladon.

Eddigi eredményeim

Millió árbevétel internetes hirdetésekből
0 +
Új vevő
0 +
Év online hirdetési tapasztalat
0
Lefuttatott reklám
0 +
Különböző iparágban
0 +

Google Adwords Esettanulmányok

Vélemények

Hermann Walter
,,Google hirdetések készítésére és kezelésére bíztam meg, amit nagyon jól elkészít. Mióta együtt dolgozunk lényegesen több vásárlóm lett. Abszolút elégedett vagyok a munkájával."
Szabó Anita
,,Maximálisan elégedett vagyok! Az online marketing számunkra mindig is kihívást jelentett, de amióta a srácokkal dolgozunk, minden gördülékenyen megy. Az első 3 hónap alatt a bevételünk 35%-kal nőtt, a hirdetések ROAS-a stabilan 8-9 felett van"
Bíró Bence
,,Nagyon pozitív volt együtt dolgozni. A webáruházam beállításait végezte el a megbeszéltek szerint. A teljes stratégia felépítését, és a kampányok menedzselését maximális profizmussal vette kézbe. Csak ajánlani tudom!"
Ungvári Dániel
,,Néhány hónapja dolgozunk velük együtt és egyszerűen imádjuk! Nagyon elégedettek vagyunk, mindig figyelmesek, gyorsak és igazán értik mire van szükségünk. "
Bátky Gellért
,,Jó és megbízható szakember. Gyorsan és hatékonyan segített a hirdetéseimnél. Csak ajánlani tudom másoknak is!"
Gaál Csilla
,,Bevezette cégünket az online marketing világába. Az együttműködés nagyon precíz és hasznos számunkra. Sok új érdeklődőt hoz."
Fenyvesi Roland
,,Tökéletes együttműködés! Hatékony és eredményes munkavégzés!"

Mikor ajánlott a ppc hirdetések kiszervezése?

Ha nincsen időd a googleben hirdetni, de tudod, hogy nagyon fontos lenne
Ha van egy jó és eladható terméked, termékpalettád és ezt szeretnéd eljuttatni az emberekhez a google által
Ha jelenleg is hirdetsz valahol és szeretnéd a következő szintre emelni a cégedet.
Ha van működő webshopod, van már bevételed, ergo igazolt a megfelelő kereslet és versenyelőny
Ha szeretnél googleben reklámozni, de nem akarsz vele babrálni, nem értesz hozzá.
Ha már van egy jól működő webáruházad és szeretnéd növelni a profitot és az árbevételt az ads segítségével.

Kinek NEM ajánlom a szolgáltatásaimat?

Fontos, hogy nem mindenkinek való a google adwords kampánykezelés.
Akinek eladhatatlan a szolgáltatása vagy terméke és a hirdetésektől várja megváltást
Akinek nincs kereslet a termékére
Akinek rossz minőségű a webáruháza
Akinek nincsen versenyelőnye, nem ad választ arra, hogy miért tőle vegyenek mások helyett

Mindenkinek jár az 1 hónapos sikerdíjas garancia?

Az ajánlatom nem mindenkinek szól, nem tudok minden esetben, sikerdíjas alapon elvállalni mindenkit, mivel nem vagyok Gandalf és nem tudok csodát tenni, ha:
Valakinek rossz minőségű a webáruháza
A cég haldoklik és a google hirdetéstől várja a megváltást
Valakinek most indult a vállalkozása, és nem hirdetett még sehol

A hirdetéskezelési garancia feltételei

✅ Legalább 6 hónap aktív hirdetési múlt

Van több mint fél évnyi Google hirdetési előzmény és legalább 500.000 Ft költéssel. Csak így tudjuk hitelesen összevetni a teljesítményt.

✅ Már működő, bevételt termelő vállalkozás

A garancia kizárólag olyan szolgáltatókra és webshopokra érvényes, amelyek mögött már működő üzleti modell és valós konverziós előzmények állnak.

Miért hoztunk létre a garanciát?

Ezt a garanciát azért hoztuk létre, hogy megmutathassuk, hogy milyen különbséget jelenthet a megfelelő beállítása és kezelése a hirdetéseknek.
Fontos azonban megérteni, hogy nem tudunk csodát tenni, ha az alapok nincsenek rendben. Ha a weboldalad technikai problémákkal küzd, a terméked nem piacképes, vagy a vállalkozásod még a kezdeti stádiumban van, először szükség van a megfelelő alapok lefektetésére. Ez esetben inkább marketing tanácsadás javasolt.
Addig az ilyen esetekben néhány hónap együttműködést tudok javasolni, amely során garancia nélkül kipróbálhatjuk a kampányokat, és a teljesítmény alapján dönthetünk a folytatásról.

Hogyan fog kinézni az együttműködés és a ppc kampányok beállítása ?

1.
Kapcsolatfelvétel

Beszélgetünk kötelezettségmentesen, ami segít abban, hogy megismerjük egymást és az elképzeléseidet.

2.
Brief kitöltése

Küldök egy kérdőívet, hogy feltérképezzük a webáruházadat, kulcsszavaidat, konkurenseidet és céljaidat, hogy egy nagyobb képet lássunk.

3.
Munka megkezdése

A megállapodás után beállítom és kezelem a hirdetési fiókodat, amely lehetővé teszi, hogy minél hamarabb elkezdjük az új vevők szerzését.

4.
Folyamatos Kapcsolattartás

Rendszeres konzultációkkal biztosítom, hogy mindig naprakészek legyünk, és úgy optimalizáljuk az ads kampányokat.

Google Ads hirdetéskezelés

Csomagok Webáruházaknak

Az árak alanyi adó mentesek.
Üzleti Booster Csomag
Válaszd ezt akkor, ha most indultál vagy kisebb webáruházad van
75.000 Ft
havonta
Első egyszeri beállítási díj : 75.000 Forint.
Növekedési Turbo Csomag
Válaszd ezt, ha közepes, növekedésban lévő webáruházad van
100.000 Ft
havonta
Első egyszeri beállítási díj : 75.000 Forint.
Piaci Dominancia Csomag
Válaszd ezt, ha nagyobb webáruházad van és agresszívan növekednél
150.000 Ft
havonta
Első egyszeri beállítási díj : 75.000 Forint.

Minden csomag tartalmaz egy egyszeri setup díjat.

Az egyszeri beállítás díja : 75.000 Forint.
Az egyszeri setup díj a webáruházak számára nyújtott átfogó beállítási szolgáltatás, amely biztosítja, hogy a Google Ads kampányok optimálisan működjenek és maximális eredményt hozzanak.
Az egyszeri setup díj minden szükséges beállítást tartalmaz, ami a sikeres kampányok indításához szükséges.
Egyszeri setup tartalma
Kérdésed van?
Ne hagyd ki! Növeld a Profitodat Most!
Kezdjük el a ppc kampány futtatását!

Segítek, hogy többet szerezz vevőkből a keresőből.

Töltsd ki az űrlapot vagy hívj a +36 50 133 61 66-os számon, és 24 órán belül felveszem veled a kapcsolatot 

Gyakori kérdések

A hirdetéskezelés díja a választott csomagtól függ:  

1. Üzleti Booster Csomag

– Havidíj: 75.000 Ft
– Alanyi adómentes

2. Növekedési Turbo Csomag

– Havidíj: 100.000 Ft
– Alanyi adómentes

3. Piaci Dominancia Csomag

– Havidíj: 150.000 Ft
– Alanyi adómentes

Havi 1.000.000 Forint hirdetési keret felett egyedi ajánlatot adok. 

A hirdetéskezelési díjon felül van egy egyszeri setup díj ami 75.000 forint.

Ezeken kívül még a hirdetésekre szánt havi büdzsével kell számolnod, ami közvetlenül a Google által lesz levonva.

Azt mondom, hogy ppc kampány kiszervezésére akkor van szükséged, ha:

  • Van kereslet a termékeidre és kulcsszavakkal célzott kampányokat szeretnél indítani.
  • Fontos számodra az online jelenlét, de nincs cégen belül szakembered, aki ezzel foglalkozna.
  • Egyszerűen nincs vagy nem elég az időd a reklámokkal foglalkozni, nem akarsz vele babrálni, mert a céged más területeire szeretnél koncentrálni.

Unas és Shoprenteres webshopokkal dolgozom jelenleg, de bármilyen webshop motorral dolgozok, ha az technikailag megfelelően össze van rakva. 

Nem, a csomagok nem tartalmazzák a szükséges analitikai beállításokat, további google partner termékek bekötését, valamint az account telepítését.

Ezt az egyszeri setup díja tartalmazza.

És a setup biztosítja, hogy a ppc kampányok pontosan és hatékonyan működjenek.

A hirdetések bevezetése alapvetően úgy 2-5 napot vesz igénybe, a fiókod méretétől és attól függően, hogy van-e már meglévő.

Nincs minimum szerződési idő a havi konstrukciós csomagnál, ebben az esetben bármikor lemondhatod. Bízom benne, hogy erre nem lesz szükség, mert elégedett leszel a szolgáltatásaimmal.

Ügyfélként a következőkre lesz szükség:

  1. Kitölteni egy rövid kérdőívet, hogy megismerjem a vállalkozásodat és a céljaidat.
  2. Részvétel egy kezdeti konzultáción, ahol átbeszéljük a stratégiát és a célokat.
  3. Időnként szakmai segítséget nyújtani, hogy a piacodat megismerjem és, hogy megfelelő módon optimalizálhassam a hirdetéseidet.

Minimum 150.000 Ft-os körüli büdzsével érdemes számolni a legtöbb iparágban, ha a hirdetések kiszervezésén gondolkodsz.

Mivel a munkadíjat is bele kell kalkulálnod, ergo ekkora büdzsé alatt nem biztos, hogy megéri Neked, ha kiszervezed, mert közel ugyanannyiba jön ki a kiszervezés, akár a reklámbüdzsé.

És nagyobb az esély rá, hogy akkor jobban jársz, ha egy kicsit megtanulod és magadnak kezeled, nem csak kiszervezed.

A munkadíjat hónap elején kell rendezned átutalással.

Az egyszeri setup díja előre fizetendő, az összeg beérkezése után kezdődik el a beállítások elkezdése.

A google hirdetési költséget pedig minden esetben hónap végén a Google felé kell megfizesd. 

Igen, számos esettanulmány áll rendelkezésre, amelyek megmutatják, milyen eredményeket értem el különböző ügyfeleimnek : itt tudod őket megtekinteni

Nincsenek rejtett költségek. A havidíjon, az egyszeri setup díjon és a hirdetési kereten kívül nincs más többször felmerülő költség.

Az ügyfeleké, ők a tulajdonosai és azok is maradnak, én mint ppc szakértő szintén hozzá leszek adva.

Neked végig admin hozzáférésed lesz, tehát ha bármilyen okból kifolyólag véget ér a közös munkánk, akkor gondoskodom róla, hogy minden esetben a tied maradjon. 

A létrehozott kampányok, hirdetéscsoportok és hirdetések az együttműködés után is a tieid maradnak bármiféle törlés, különdíj vagy korlátozás nélkül, és használhatod őket.

Értelemszerűen olyan további módosítást, optimalizálást már nem fogok végezni a fiókodban, mint addig.

Egy kiszervezett ppc kampány hatásossága időben változó lehet. Egyes kampányok gyors eredményeket hozhatnak, míg mások hosszabb időt vehetnek igénybe a célok eléréséhez.

Általában 1-2 hét elteltével már láthatóak az első fejlemények, van olyan, hogy 1-2 nap alatt is, de a teljes hatás értékelése több mint pár hét, akár hónapokat is igénybe vehet.

A hirdetési kampányok hatékonyságát többféle mutató segítségével mérhetjük, például az átkattintási arány (CTR), a konverziós arány, a költség konverziónként (CPA) és gyakran a hirdetési költségek megtérülése (ROI) alapján.

Hirdetéskezelőként részletes jelentéseket készítek ezekről a mutatókról, ez segít abban, hogy nyomon követhesd az ads hirdetésekhez tartozó kampányok sikerességét.